sobota 28. ledna 2012

Další blog o běhu? Proč?

Není už těch běhajících blogerů a blogujících běžců dost? Asi ano, ale na internetu je zatím ještě pořád trochu volného místa, takže se mezi ně pokusím vmáčknout. Možná někoho inspiruju k popoběhnutí a nebo poskytnu nějakou užitečnou radu. A až mi dojdou běžecká témata, snad bude o čem psát i bez běhu. Vždyť v životě je tolik věcí, které stojí za pár slov, ne?

Kdy se běžec může začít považovat za zkušeného? Těžko říct. Ale po třinácti letech pravidelného pobíhání už jsem nějaké zkušenosti nasbíral. Z příležitostného běžce jsem se propracoval k běžci fanatickému, abych se postupně vrátil k "rozumnému" kompromisu. Splnil jsem si za tu dobu pár běžeckých snů a s dalšími sny se definitivně rozloučil. Z období nadšení a výkonnostního růstu jsem zestárl do sestupné fáze běžecké kariéry. Už vím, že osobní rekordy na mě asi nečekají, ale to mi nezabrání, abych znovu a znovu nevybíhal do tmy i do slunečního světla, do zimy i do letních veder, do sucha i do blátivé nepohody.

Dobrý pocit z běhu a zajímavé zážitky se nevyhýbají ani pomalým běžcům. Nebylo by škoda, nechávat si je všechny pro sebe?

Žádné komentáře:

Okomentovat