sobota 12. května 2012

Mozaika z PIM Expa

PIM Expo jsem v pátek jen prolétl a vše pozoroval z bezpečí kingovského stánku. Zbyl i čas na focení. Jak už to ale v mém případě bývá, víc obrázků se mi podařilo pokazit než doopravdy vyfotit. A co je taky obvyklé, nejvíc člověk lituje těch okamžiků, které propásl. Jak to že například nemám ani jednu fotku Miloše? Carlo mi utekl ze záběru, takže jsem mu vyfotil jen rameno. A Petra Kostoviče jsem taky pokazil, tedy pokud nechci použít titulek "Pekos stojící, spící".

A protože se kolegům z PIMu někam zatoulal fotograf, zrovna když potřebovali vyfotit Pavla Nedvěda, zaskočil jsem. Škoda že jsem se předtím aspoň trochu nenaučil fotit ...

V neděli všechno klapne? Jasně, Vašek to má pod palcem. (Vašek Skřivánek s kolegyní) 

O letošní hvězdě závodu není pochyb. Co ji může zastínit? Rekord?  (Carlo Capalbo, Pavel Nedvěd)



... ale tady jsou za hvězdy Dagmar s Danielou.  (Daniela Havránková a Dagmar Zemanová )
No vážně, takhle to bylo ...  (Evžen Ge, MUDr. Jan Pirk)
Jdu na svůj padesátý ... já na první ... (Zdeněk Chmel, Kateřina Jacques)




Tak Dášo, fofrem na maraton! (MUDr. Dagmar Heroldová)

Vrána a tři Stehlíci. (Evžen Ge, Saša Stehlík, Laura Stehlíková, Jitka Stehlíková)

Uspěje Eliška v Götzisu? (Eliška Klučinová)

Se Sárou by se chtěl vyfotit každý ... (Sára Ge, Honza Pipek a jeho dvě společnice ... )

Dnes nic nenapíšu, jdu běhat ...  (Milan Kůtek)
... a ještě odkaz na rajče:  http://neztozapomenu.rajce.idnes.cz/2012_0511_Expo_Pavel_Nedved/

Žádné komentáře:

Okomentovat