úterý 19. června 2012

Už vím, kdo je Tydýt

Bohužel jsem to já. Už jsem měl delší dobu podezření, ale včera se to se stoprocentní jistotou potvrdilo. Podle moudrých hlav z OSN bych tedy měl křepčit a jásat radostí, když jsem se tedy konečně dozvěděl, kdo jsem. Ale nějak se mi do toho tančení nechce.

Když na Olomouckém půlmaratonu došla čísla a vypukla sháňka, říkal jsem si jak je dobře, že jsem to nepodcenil a všechna startovní čísla objednal brzy zjara. V Olomouci jsem běžel oba ročníky, líbilo se mi tam, tak nebylo nad čím přemýšlet. Teď už vím, že trochu přemýšlení to asi přece jen chtělo, protože mi není jasné, jak se mi podařilo objednat všechno, kromě Olomouce.

Kdybych si alespoň nebyl tak jistý a zkontroloval si všechno ještě jednou třeba před měsícem, to by se dalo ještě snadno napravit. Ale čtyři dny před závodem? Šance nejsou velké. A tak rozesílám maily na všechny strany a zatím se mi odevšad ozývá ... ticho.

No ale hlavní je, že jsem se nakonec dozvěděl pravdu, tedy že jsem Tydýt, i když v duchu jsem si stačil přiřadit ještě asi deset dalších (nepublikovatelných) identit.

Zdá se, že série všech startů na akcích PIMu od roku 2000 v sobotu skončí. Sportovci to vědí, každá série má svůj konec.

Pro čtenáře mám jednu výhodnou nabídku: Chcete-li osobně poznat Tydýta, bude stát v sobotu v Olomouci před registraci s cedulí na krku: "KOUPÍM STARTOVNÍ ČÍSLO NA PŮLMARATON"

__________________________________

Jak jsem zmínil dole v diskuzi, dostavil se happy end. Včera bylo TyDýtovi doopravdy dobře. Hřálo ho u srdce, kolik lidí projevilo zájem, účast, snažilo se pomoci, když se člověk vlastní vinou dostane do trablů. Tedy do minitrablů, opravdové trable vypadají jinak.  A nakonec to tedy mělo šťastný konec. Samozřejmě pokud bychom za definitivně šťastný konec nepovažovali moment, až (a jestli) doopravdy doběhnu. No to si pište, že doběhnu. Copak bych mohl zklamat všechny ty, co mě podporovali? 

Běh je individuální sport, ale je ohromné, jak ty individuality někdy dokáží držet při sobě. Takže vy všichni, jsem rád, že vás mám. A když mně bylo pomoženo, třeba někdy budu mít příležitost pomoci já někomu dalšímu. Pošlu to dál, jo?

3 komentáře:

  1. Zadařilo se. Děkuji neznámému zachránci ...

    OdpovědětVymazat
  2. No ovsem to je ten spravny konec! :)
    Takhle to vzdycky dopadne, jako v pohadce.. Drzim palce a uzij si to! MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
  3. Miro,
    takže v sobotu v OL!
    Jitka :-)

    OdpovědětVymazat